خرید اینترنتی

نرم افزار موبایل کامپیوتر فیلم لوازم ارایشی لباس لوازم موبایل ساعت و هر چی فکرش رو بکنی

خرید اینترنتی

نرم افزار موبایل کامپیوتر فیلم لوازم ارایشی لباس لوازم موبایل ساعت و هر چی فکرش رو بکنی

OiLESروغن درمدارگردشی

 

OiLESچیست؟محصولی جدید از کشور انگلستان درراستای افزایش عملکرد هرچه بیشترروغن درمدارگردشی خودرو ودارای 5 سال عمر مفید است.
توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب/ 

خرید کنید

OiLESچیست؟محصولی جدید از کشور انگلستان درراستای افزایش عملکرد هرچه بیشترروغن درمدارگردشی خودرو ودارای 5 سال عمر مفید است.

OilES براساس آخرین اطلاعات به روزشده در مورد اثرگذاری نئودیمیم سه گانهE.F.F برسوختهای فسیلی طراحی وساخته شده است.
این دستگاه با نیروی 16000گوس،مولکولهای روغن را منظم می نماید وموجب افزایش کارآیی در عملکرد خواهد شد چرا که درهربارگردش،نظم موجوددرمولکولهای روغن ازبین می رود واحیاءمجدد آن میتواند تاثیر بسزایی درعملکرد موتور خودرو ایجاد نماید،حال آنکه براثر این یونیزاسیون ذرات بزرگ روغن نیز تغییر نموده یا به بیان ساده روغن رقیقتر وسبکتر میشود وموتور خودرو نرم تر کارمیکند.
به دلیل قدرت بالای این آلیاژ(نئودیمیم)تمامی ناخالصی های موجود در روغن ازقبیل براده های آهن ویا ذرات معلقی که قابلیت جذب توسط مغناطیس را داراست توسط OiLES قبل از ورود به صفحات کاغذی فیلتر به بدنه فیلتر روغن که توسط دستگاه OiLES دارای بار مغناطیسی شده است می چسبد لذا منافذ فیلترروغن توسط این ضایعات گرفته نخواهد شد و روغن به راحتی از کاغذ فیلتر عبور میکند.
مزایای استفاده از OiLES
1.نصب سریع وبدون نیاز به تخصص بر روی فیلتر روغن
2.فشارروغن کاهش نمی یابد زیرا فیلتر و مجاری عبور آن تمیز است،دراین حالت سرعت عبور روغن درموتورخودرو افزایش و دمای موتور کاهش می یابد درنتیجه موتور خودرو منظم تر کار میکند.
3.دفعات تعویض روغن به مراتب کاهش می یابد مثلا اگرشما هر10000کیلومتر روغن خودرو را تعویض می نمودید،هم اکنون میتوانید پس از 15000کیلومتر روغن خودرو را تعویض نمایید.
4.عمرمفید فیلتر شما هم افزایش می یابد،می توان به جرات عنوان کرد که شما پس از هرچند بار تعویض روغن نیاز به تعویض فیلتر خواهید داشت.
5.جرمهای درون موتور نیز کاهش می یابد وقابلیت روغن جهت جرم زدایی افزایش می یابد.
6.OiLES به دلیل کمک به افزایش راندمان خودرو ویا به بیان ساده تر روان کردن عملکرد موتور خودرو تا7درصد در مصرف بنزین خودرو شما صرفه جویی می نماید.
یکی از مهمترین قسمتهای خودرو که در حقیقت اساس حرکت خودرو برآن استوار است موتور می باشد،گاهی اوقات صرف هزینه های بسیار کوچک میتواند ما را از خسارتهای بسیار بالا رهایی دهد،موتور خودرو بیشترین قسمتی است که استهلاک وفشار بالایی را تحمل می کند این بخش که حرکت سیلندرها وپیستون ونیز عمل احتراق ودر حقیقت شروع حرکت خودرو از آن منشا می گیرد به دلیل گرمای زیاد بایستی اقدامات موثری درراستای خنک کردن وجذب دمای بالای آن انجام داد لذا سیستم وفرایند عملکرد روغن در خودرو تعبیه شده است.
به طور کلی روغن 4 فرایند اصلی را در خودرو اعمال می کند:
1.روغن کاری به طور اتوماتیک در درون موتور یا(Lubrication )
2.با حرکت وچرخش روغن به طور منظم وپیوسته در موتور سبب خنک شدن وجذب دمای موتور حاصل از عملکرد مکانیکی واحتراق می شود.
3.تحمل فشار حاصل از احتراق در محفظه سوخت.
4.جمع آوری ذرات وجرم های دیوارهای موتور وتخلیه آن در کارتل خودرو.
فیلتر روغن چیست؟
به دلیل حرکت چرخشی ومداوم روغن در موتور،براده های بسیار کوچکی که به واسطه استهلاک قطعات داخل موتور در روغن ایجاد میشود ویا جرم های درون لوله ها ونیز هوای ورودی که خود آورنده ذرات معلق بسیاری به درون روغن است،از وسیله ای به نام فیلتر روغن که جهت تصفیه روغن استفاده میشودعبور میکند،این فیلتر در مجاری حرکت روغن قرار گرفته و روغن بلاجبار درهربارچرخش از منافذ فیلتر عبور و تصفیه شده به جریان خود بهز می گردد. 

خرید کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد